Uppsalabesök

I går morse tog jag bilen till Uppsala med hela bilen full av grejor. Fattar inte hur jag varje sommar lyckas att ta med mej lika mkt tillbaka. Detta trots att jag innan sommaren alltid lovar mej själv att jag denna gång ska rensa ur det jag vet att jag inte använder. Kanske tog ur två tröjor denna gång, en liten framgång trots allt.

Sen hann jag med ett besök på BMC där allt var precis likadant. Fler och fler har börjat komma tillbaka nu (har jag fått veta genom Anne). På vägen hann jag se några förvirrade studenter som hade kartan i högsta hugg. Alltså verkar som allt håller på att bli sig nere på stan också.

Sen hann jag faktiskt med att både packa upp och putsa fönster. Är hemma i Tönnånger nu igen och ska nog sjunka ner i soffan med ELLE. Katten kommer nog att störa mej dock, då han verkar vara på ett oväntat sällskapligt humör.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback