Sagberg

Nu har jag haft en liten bloggpaus här eftersom det har varit mkt att göra dom senaste dagarna. Har haft Felix för mej själv, vilket betyder mkt att göra och inte så mkt fritid. Vi hann bl a med en tur upp på Sagberg. Jag har inte varit där sedan mellanstadiet tror jag och det var ju en stund sedan...




image79


Jag och Felix på Sagberg


Igår var det dags för strömmingsleken som jag som sagt inte har besökt på flera år. Det var ungefär som jag kommer ihåg det fast med skillnaden att jag denna gång kunde ta mej in i öltältet. Men det var riktigt skoj i alla fall. Träffade en del människor man inte sett på ett tag.



image80



Såhär kul hade vi det!


Näe nu ska jag ta tag och börja med packningen. Ska ju ta mej en tur till Uppsala imorrn för att lämna grejor. Problemet är bara att jag inte har börjat packa än...









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback