Ny mobil

Dagen har tillbringats en liten stund i solen, men det var så varmt att jag klarade inte särskilt länge som vanligt. Men det har även kladdats lite med färg. Är ju en del hus som behövs målas här. Men för en stund sedan började det att regna så nu sitter jag här och ugglar istället. Det fullkomligt öser ner ute.

Har insett att jag ska försöka spara så mkt pengar jag bara kan av det jag hittills har tjänat ihop i sommar. Ska ju faktiskt tjäna lite till, men tyvärr inte så mkt mer. Dessutom har jag insett att jag behöver så mkt saker. Detta är minst sagt deprimerande då det betyder att jag måste göra en massiv prioritering. Men jag kan verkligen inte bestämma mej för vad jag allra helst vill ha eftersom jag såklart behöver allt enligt mej själv.
Men det jag antar är mest akut är en ny mobil. Min har hängt med bra länge nu och den är minst sagt sliten. Dessutom är hörlurarna spårlöst försvunna och det kommer ju inte att funka när jag kommer tillbaka till Uppsala för där kan jag inte leva utan dom. Nu när jag tänker efter har dom nog varit borta hela sommaren. Därför har jag nu surfat runt lite men jag kan verkligen inte bestämma mej för vilken som skulle kunna passa mej bäst. Har några favoriter såklart men det är ju verligen en djungel där ute med mobiler! Jag har alldeles för många krav på funktioner och utseende och det betyder oftast att priset inte är att leka med. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback