ensam hela helgen

Denna helg är en perfekt sån där "åka bort och göra nått kul eller åka hem till familjen helg". Vi har inte lektion förrän på torsdag (!). Därför är det nästan ingen kvar i stan som jag känner denna helg, hel mysko. Jag kunde ju också ha åkt ngnstans eller åkt hem...men nu är det så att jag är lite trög i starten om man säger så. Ligger ungefär 70 mil efter i mitt PM skrivande jämfört med mina kursare. Så jag ska sitta inlåst hela helgen och skriva PM. Vilket underbart roligt liv jag kommer att ha. Tur att några kommer tillbaka på måndag i alla fall! Annars kanske jag att jag dör av tristess...

Så mitt PM maraton börjar........NU!

Kommentarer
Postat av: Petra B

Kul att läsa att du lever å så.. Bor i Gävle nu så hör av dig om du vill komma å hälsa på eller ha en sängplats nån gång! Kram

2006-10-13 @ 23:23:06
Postat av: Enna

Jag ligger 71 mil efter... :(

2006-10-14 @ 14:37:34
Postat av: pålplutt

du har gjort ett stavfel och en särskrivning, skärpning hannupannu!

2006-10-14 @ 21:54:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback