Tetravin

Utgång igår. Det var R:s födelsedag så vi käkade sushi först och det var så himla längesen jag åt det nu! Supergott var det i alla fall. Förfest hos lisa med blåbärsprincesstårta. Helt sjukt gott. Ngt som jag verkligen kan rekommendera. Därefter blev det BJ men min kväll blev kortare än planerat. Det som såg ut att vara ett klipp på systemet ( starkt 1liters tetravin) visade sig inte alls ha den effekt jag hade planerat.
Men R fick i alla fall en trevlig födelsedag på flera olika sätt och vis och det var ju ändå det som var huvudsaken denna dag. Men nästa helg hoppas jag att det blir lite roligare för min egen del också.
Däremot avslöjades en del riktigt snaskiga skvaller på förfesten. Jag är fortfarande chockad av en historia. Vissa människor är verkligen inte vad dom utger sig från att vara.

Nu tänkte jag att jag skulle försöka lära mej några LM strukturer innan det är läggdags. Hela dagen imorrn ska trots allt spenderas på BMC =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback