The amazing race

I helgen deltog jag och min housemate Christina i the amazing race. Man får i princip en massa ledtrådar och ska ta sig runt till olika stationer runt om i city. Vissa innebär facepainting i ett särskilt mönster som ni kan se på bilden (även om jag har pajjat fjärilen), Christina blev tvungen att äta ett väldigt illasmakande kinesiskt ägg, memorera olika saker, leta lås med initialer på och delta i taekwando. Väldigt roligt var det, men samtidigt otroligt utmattande. Här nedan kan ni se hur himla trötta vi var när vi äntligen kommit i mål. 
 
För övrigt har vi the annual student talks nästa vecka, så jag är lagomt stressad. Alltid lika kul att presentera inför hela insitutet....
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback