Presentationsångest

 
När jag är stressad över något brukar det sluta med att jag istället för att göra något sätter mig på soffan och stirrar in i väggen (eller kanske TVn). Just för tillfället har detta inträffat alldeles för ofta. På tisdag ska jag presentera och paniken är här på riktigt. Det innebär mardrömmar och annat skoj. Jag förbannar mig själv dagligen för att jag inte läst fler artiklar den senaste tiden och hoppas förtvivlat att jag inte tappar tråden totalt när jag ska presentera. Jag är helt fascinerad av människor som inte riktigt verkar bry sig att dom behöver presentera, antingen ljuger dom eller så är det faktiskt så. Who knows. Jag vet i alla fall att på tisdag ska det firas, för då är mardrömmen över!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback