Cocktail

Önskar verkligen att energin fanns för fler inlägg här än vad som produceras för tillfället. Men det är lite dåligt med energi just nu. Känns som att jag har konstant träningsvärk från fotbollen och som grädde på moset känns det lite som att det är en förkylning på gång tyvärr :(
Till veckan är det en hel som händer med goodbye dinner för en i labbet och SOBR (students of brain research) dinner på torsdag. Jag håller tummarna stenhårt för att jag håller mig frisk! 
 
Annars var vi på Emmas 30-års fest i lördags. Cocktail var temat det var himla fin stämning. Tyvärr hade jag fotbollsmatch dagen efter så vi blev inte så långvariga. Inte hjälpte det heller, för vi förlorade ändå!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback