Crafting

Önskar verkligen att jag kunde vara lite mer kreativ. Men all min energi går åt jobb och träning just nu. Men just därför har jag nästan tvingat mig själv till pyssel. Och det var ju riktigt kul när man väl började. Inte riktigt klart ännu men förhoppningsvis tar det inte alltför lång tid innan jag kan slänga upp det här.
Annars har det varit några väldigt varma dagar och det ska fortsätta åtminstone fram till torsdag. Märks inte alls att det blivit höst här inte med över 30 grader om dagarna.
 
Lördagen spenderades hos Emma på BBQ. Kubben var med och för mig gick det riktigt dåligt. Folk tror inte längre att jag svensk eftersom jag suger så mkt på kubb, hehe. Idag tog vi en sväng ner till Moomba festival där det var otroligt varmt och trångt med massor med folk. Vi kollade en sväng på the birdman rally, vilket i princip går ut på att man bygger sig en farkost som man ska försöka flyga så långt som möjligt med. Han som vann har vunnit 7 gånger totalt och vann idag på 17 meter. Så dom flög ju inte direkt så långt om man säger så. 
Sen bar det av till massören eftersom min nacke och skuldror har protesterat under den senaste tiden. Tror nog att jag behöver besöka en naprapat eftersom denna massör enligt mitt tycke inte hade starka nog nypor. Jaja, får hoppas att gymmet hjälper istället. 
 
Har ni något ni vill att jag ska berätta om något här får ni gärna säga till!:)
 
 
 
Den här snubben gick det riktigt dåligt för
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Enna

jag tycker du ska berätta vad du brukar äta till frukost!

2013-03-10 @ 18:00:18
Postat av: Hanna

Haha. Whaaaaaat? Ja det blir nog inte särskilt rolig läsning tyvärr.
Men absolut! Will do!:)

2013-03-11 @ 08:01:56
Postat av: Enna

Jomen vad äter man där? :)

2013-03-11 @ 22:31:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback