Adresser

 
Satt och filurade på hur många ställen jag bott på genom åren och detta var vad jag lyckades komma fram till. Säkert har jag missat något ställe, men det var fler än jag trodde!
 
Update: Visste väl att mamma hade bättre koll än mig. Två adresser addade! 14 totalt...inte illa :)
 
Tönnånger
Norrberget (Söderhamn)
Mistflower court (USA)
St Olofsgatan (Uppsala)
Ågetveitvegen (Bø)
Kantorsgatan (Uppsala)
Pilgrim Way (Perth)
Rennie Crescent South (Perth)
Wardie Street (Fremantle, Perth)
Ymergatan (Uppsala)
Nicholson Street (Melbourne)
Alstersvägen (Bromma)
Thorildsplan (Stockholm)
O'Shanassy Street (Melbourne)
 
 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag gjorde pracis samma sak för ett par dagar sedan. Slutsatsen blev att man skulle vara snigel.

2013-06-09 @ 21:26:46
Postat av: Hanna

Det värsta var nog att försöka komma ihåg vad alla gatorna hette faktiskt. Nästan skrämmande att jag hade glömt flera stycken! Tur att google finns, hehe.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback