Australian Open 2013

Ok, jag skulle verkligen ladda upp bilderna från nyår. Men det visade sig att jag inte hade laddade över dom till datorn ens. Oups. Dessutom är jag så trött efter mitt gympass att jag inte riktigt pallar leta reda på kameran. Så det blir förhoppningsivs imorrn istället. Känns som att jag är rätt bra på att komma på undanflykter....
 
Istället får ni en bild från Australian Open som vi var och kollade på igår. Här är jag med några svenska fans. VI kollade på Johanna Larsson när hon spelade men hon hade tyvärr inte en suck emot Jelena Jankovic. Däremot hade Sverige en mycket fin hejarklack, däribland dessa tjejer. Någon mumlade bakom mig i publiken att svenskarna var då minsann alltid dom som var mest högljudda. Det är alltså ryktet vi har :) Fast jag måste säga att Australiensarna är även dom mycket högljudda, men inte alltid på ett smickrande sätt, haha. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: johanna

Jisses vilka mumlers.

2013-01-15 @ 10:58:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback