Höstluft

Jahapp, här gick det inte särskilt bra med uppdateringen. Jag har numera lyckats ta mig ända till Tönnånger. Har hunnit med några dagar i Stockholm, en möhippa ute i Gimo och nu har jag alltså landat i Tönnånger. Kameran gick tyvärr i backen så det blir inga bilder här inte för den är inne på lagning. Tack och lov var det inget allvarligt fel utan en relativt vanlig skada. Minneskortet togs ur, men det ligger kvar i Daniels plånbok. Det är som vanligt med andra ord:)Så inga bilder förrän till helgen tyvärr! Så nu ska jag njuta lite av naturen här uppe och hämta bror och Sandra med tåget ikväll. Shopping i både Gävle och Stockholm har hunnits med, himla tur att höstrean började igår. Blev några fynd!
 
 

Kommentarer
Postat av: Enna

Skönt att höra att det gick att fixa! Yeej!

2012-10-18 @ 18:45:15
Postat av: Emma

Ska bli kul att se hur lika våra fynd är! Hoppas du har det bra hemma, här är det snö!

2012-10-22 @ 09:41:52
Postat av: Hanna

Anne: Jajjemän! Nu funkar den som den ska:)
Emma: Jag har också funderat på det där....:)

2012-10-22 @ 10:45:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback