Cinque terra

 
Här kommer det ett bildregn från Italiens kust där vi spenderade några dagar innan konferensen i Florence. Vi bodde i Riomaggiore och tog båten mellan dom fem städerna eftersom "the love walk" var stängd sedan några veckor tillbaka. Tydligen hade några australiensare fått några fallande stenar på sig, så det var väl lika bra att den var stängd. Båt gick alldeles utmärkt även om det var rätt gungigt! Hade lite problem att ladda upp lodräta foton så ni får hålla tillgodo med dom vågräta helt enkelt!:)
 
Annars jobbar jag på, fattar knappt att det är jul snart (noll julkänslor här) och så skrattar jag massor med min housemate, som jag har saknat den människan!
 
 
 Riomaggiore
 
 

 
 
 
 
 
 

 
 
 
Finfin utsikt
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback