God Jul i stugan!

 
Har sitter jag pa jobbet, darav inga prickar. Tur att jag har tva andra sjalar som jag hade jullunch med har pa jobbet i alla fall. Fixade ihop en fin matlada fran all mat vi at igar nar vi hade orphan Christmas. 
Jag har en hel del att rapportera har pa bloggen eftersom vi har hunnit med bade adventsfirande, midsommar och julfirande. Jo, ni horde ratt. Midsommarfirande! Det kommer bilder lite senare idag pa den gagna veckan. 
 
Mitt nyarslofte blir forresten att blogga battre, vilket betyder att ni kan titta in har lite oftare forhoppningsvis!
Sen kor jag val det gamla vanliga att jag ska borja trana lite battre...far se hur det gar med det!:)
 
Annars tycker jag ni kan ta en titt i kuriren fran julafton. Ni som bor i Soderhamn alltsa:)
 
GOD JUL!!!
 
 

Kommentarer
Postat av: Åsa

Oj vilken överraskning! Jättefint reportage. Ikväll ska vi (Bergvik+Tönnånger) träffas hos Ulrika och Daniel. God fortsättning på julen och ett riktigt Gott Nytt år önskar jag dig!

2012-12-25 @ 09:39:59
Postat av: Hanna

Låter härligt, önskar jag kunde vara där. Gott Nytt år önskar jag dig med!!

2012-12-26 @ 10:37:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback