37

 
Vi kan väl ta en uppdatering här då! Veckan har varit kort men intensiv. Kort därför att jag lidit av matförgiftning under ett par dagar. Har aldrig utsatts för detta förut och om ni inte heller har det är jag inget jag rekommenderar. Fast efteråt är det himla praktiskt för man blir mätt på typ en banan. Till middag då alltså. Ingen aning om vad orsaken är men jag är himla glad att det är över. Sen har veckan varit intensiv eftersom jag nu blev tvungen att hinna med allt på kortare tid eftersom jag spenderade några dagar på toaletten :D
 
Annars var jag på "The Scandinavian Christmas Bazaar" i söndags, helt fantastiskt att äta räkmacka och dricka riktigt svart och starkt kaffe. Jag köte även gott och blandat, såklart. Men inte vann jag någon tur och retur resa till skandinavien inte och inte någon dalahäst för den delen heller. Men det gör inte så mkt, för det var så fint ändå!:)
 
 Imorgon ska det bli 37 grader här. Jag tänkte att det var ett perfekt tillfälle att dra till stranden. Men tydligen är det för varmt då har jag fått berättat för mig. Så det får helt enkelt bli något annat. Men först jobbet såklart.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback