Vi klarade det!

Det är nästan ofattbart men vi har genomlevt den värsta prövningen hittills!
Lyckades ta mig igenom presentationen och prata långsammare än jag någonsin gjort (vilket är bra med tanke på att jag rusat igenom den tidigare) och svara på frågorna. Tro det eller ej. Trodde hjärtat skulle hoppa ur bröstet där ett tag, men det gick!:) Vilken lättnad. 
Vi firade med en stillsam middag medan resten av studenterna drog på trivia. Nu ska jag banne mej sova bättre än jag gjort på mycket länge!
Gonatt!!!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

GRATTIS HANNA!
kram från mamma och pappa

2012-08-30 @ 21:11:02
Postat av: Åsa

Grattis! Nu har du vanan inne till nästa presentation.

2012-08-30 @ 22:42:52
Postat av: Johanna

Bra jobbat, se till att njuta lite extra nu!

2012-08-31 @ 20:38:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback