Björn Axén

Igår kväll var jag på produktinfo med mina kära kollegor. Märket det handlade om var Björn Axén. Helt fascinerande historia bakom hur Johan Hellström fick ta över företaget efter att ha varit elev hos Björn. Vi fick i alla fall en grundlig genomgång av sortimentet och en hel del tips. Jag inser att jag nog kanske inte tar hand om mitt hår som jag borde. Fick i alla fall en hel drös produkter som jag knappt kan vänta med att använda! Dessutom trollade dom nästan med några från publiken. Helt sanslöst.
Annars blir det middag här hemma imorrn. Menyn är ännu inte spikad. Ärligt talat har jag ingen aning om vad det ska bli. Ska nog ta och bläddra lite i min julklappskokbok.

Kommentarer
Postat av: Sarah

Yes! Me liked!!

Postat av: Hanna

Åh inte visste väl jag att du också hade en blogg!! SUPER! Hoppas att helgen blir bra!

2011-01-28 @ 20:18:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback