Lägenhetsvisning

Har precis anlänt hem till hälsingeskogarna efter en tur till huvudstaden. 4 rum hanns det att kollas på, en utekväll på söder och fika på kungstornet. Jag har sett allt från 5 dörrar i olika färger i samma lägenhet, ett kollektiv med 5 sovrum och 2 vardagsrum, besökt en gammal tant och sett ett rum jag absolut inte ville ha. Har varit i Alvik, Lilla Essingen, Djurgården och Enskede. Det har varit en massa kartläsande, stressande hit och dit när man inte hittar fram till olika adresser. Som tur var hade jag Emma med mig och tillsammans var vi lika lost i Stockholm! Nu ska jag bara vänta på besked från dessa, konkurrensen är stenhård så det kan ju faktiskt sluta med att jag fortfarande är bostadslös i slutet av veckan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback