Tal

Idag har jag läst artiklar tills jag nästan såg dubbelt och lyssnat på andraårsdoktorand tal. Dom var snäppet bättre än dom som går första året tycker jag bestämt. Jag tror i allmänhet dom måste ha gått någon slags powerpointkurs för det var animeringar hit och dit och hela upplägget såg riktigt proffsigt ut. Jag önskar att min presentation kommer att se lika bra ut i januari när det är dags att presentera arbetet!
I alla fall så lunkar det på som vanligt, inte mkt förändringar på mitt lab inte. Här hemma har vi snyggat upp riktigt ordentligt (Emma är en hejare på att organisera) och även dom som bor här har blivit inspirerade och hjälper till så gott det går. Ska lägga upp bilder när jag lyckas vara hemma i dagsljus. Vet inte om jag nämnde att det enda australiensaren i huset har flyttat och vi ska inom en snar framtid få en fransyska som flyttar in.
Tram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback