Grand final weekend

Grand final mellan St Kilda och Geelong i lördags. Vi hade bestämt oss för att heja på St Kilda ( Saints) och naturligtvis förlorar dom bara därför. Men det var i alla fall en superspännande match! Vi skulle ha kollat på matchen utomhus vid Fed Square där dom hade ordnat en jätteskärm men vädret (Åska och hagel) tillät tyvärr inte detta så vi blev tvugna att leta reda på en pub. Där var det smockfullt och stämningen var verkligen på topp!
Annars var vi ut en sväng i fredags och igår blev det shopping. Mkt trevlig utgång så dessa blir det nog fler av för stället var riktigt bra! Nu har förresten Sophie dessvärre lämnat oss allaredan! Hon har varit och rest här i australien men nu är det dags för henne att åka tillbaka till England.
Det enda som inte var bra med denna helg var vädret, har verkligen varit svinkallt. Igår var det t.ex. bara 11 grader och blåsigt. Jag har tyvärr inte riktigt kläder för det här vädret och imorse spöregnade det när jag skulle gå till skolan och det var ju inte så bra för jag har inget paraply, känns som att jag måste styra upp det här snart. Här kommer i alla fall ytterligare ett bildmaration.
Jag och Sophie
Världens hagelväder
Puben - mkt varmare och trevligare


Sen blev det varm choklad!

CQ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback