Tandlossning


Idag när jag var på GH:s lördagsfika upptäckte jag att en bit av min tand hade lossnat. Det är ingen liten flisa heller utan en ganska stor bit. Jag kan verkligen inte förstå hur det har gått till. Jag kommer inte ihåg när det skulle kunna ha hänt, för vanligtvis sker ju det här när man får ett slag eller dylikt på tanden. Men min verkar ha lossnat av sig själv, bara för att den kände för det. Det här bådar ju inte gott inför framtiden om man börjar tappa tänderna i den här åldern. Så på måndag ska jag ringa till tandläkaren, dyrt blir det säkert också.

Igår var vi i alla fall ut en sväng på Birger. Det var massor med folk och blev riktigt roligt efter ett tag. Fortsättningsvis i helgen ska det bli den största storhandlingen på länge samt  städning för mitt rum är inte att leka med för tillfället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback