Koncentrationssvårigheter


Dagen har spenderats på skolan. Har skrivit ner en sammanfattning på det vi ska ha mid-semester exam på nästa vecka. Det är en hel massa som jag inte ens hade hört talas om. Konstigt då jag varit på varenda föreläsning. Måste tyda på svåra koncentrationssvårigheter.  På hemvägen insåg vi att folk i det här landet tar bussen även om dom bara ska till nästa busshållplats och dom ligger inte så långt ifrån varandra som hemma i Tönnånger kan jag ju berätta. Det värsta är att dom står och väntar på bussen i ca 10 minuter istället för att ta och promenera i knappa 5. Höjden av lathet kallar jag det. Inte är det väl så konstigt att Australien snart tagit över förstaplatsen från USA när det gäller fetma.






Utsikt från McDonalds i Fremantle



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback