Kallaste septemberdagen någonsin...


I går var det den kallaste septemberdagen i Perths historia någonsin! Enbart 1 grad var det på morgonen! Känns som om att man har besökt det här landet under fel år. Det kändes nästan som att det var höst. Det ska ju faktiskt gå mot vår här. I dag hade jag i alla fall mitt sista test på ett tag. Det gick lite bättre än det i fredags, men fortfarande inte strålande. Jag antar att ett strålande test skulle vara om jag hade alla rätt och det förstår ju alla att det inte kommer att ske. Inget jag siktar efter heller eftersom det bara kommer att stå G i mitt betyg oavsett om jag får HD (high distinciton) här. Onödigt att anstränga sig för mycket, eller hur?

Näe nu ska jag sluta tjata om skolan. Igår kom Rebeckas mamma Lena till landet down under. Hon hade en angenämn flygresa om man jämför med vad vi hade. Dessutom var hon väldigt snäll och tog med sig en mycket efterlängtad produkt från apoteket. Tack så mycket! Jag har även hört rykten om att hon ska ha tagit med sig en del tidningar och en väldigt spännande uppföljning på boken jag just nu läser. Härligt!

Annars var jag ner till Freo igår och kollade runt lite. Det var ju inte det bästa vädret så besöket blev ganska kortvarigt. Var en sväng på The Markets, men där var det riktigt kallt eftersom dörrarna var öppna. Middagen inhandlades istället och sen bar det av hemåt. Nu ska det tillverkas en matlåda inför morgondagen och sen blir det nog garanterat en hel del catching up med bloggläsandet!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback