Fredag


Jaha då var det äntligen fredag. Testet är avklarat och det gick ju som väntat inte strålande. Men nu är det över i alla fall och jag ska fira med lasagne och sedan ska jag börja plugga biokemin som jag har på måndag samtidigt som jag ska snegla på en tydligen mycket viktig rugbymatch. Rebecka ska göra mej sällskap på Sundancer imorgon för att vi förhoppningsvis ska kunna plöja igenom lite material. Beror alldeles på hur backpackerna kommer att festa ikväll. Så vi hoppas på en ordentligt fest som resulterar i att alla sover hela dagen lång imorgon. Söndagen kommer att spenderas på skolan innan vi äntligen får pusta ut lite efter måndagens test. Då lugnar det ner sig litegranna tack och lov. Har varit intensivt ett tag nu och jag vill få tillbaka mitt liv. Tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback