The red bull air race


I dag åkte vi in till Perth för att kolla på the Red Bull air race. Det går i princip ut på att 8 piloter tävlar genom att göra en massa konster i luften med sina flygplan. VI åkte in till Jays föräldrars lägenhet som befinner sig precis där racet skulle
äga rum.
 

Utsikten från balkongen





Nästan så att man kunde hoppa ner i poolen från balkongen..









Alyssa, Jag och Cilla




'F18 jet


Det var verkligen svårt att få riktigt bra bilder. Särskilt när dom tävlade och åkte mellan koner och grejor. Det här var i alla fall dom bästa jag från idag. Vi avslutade med middag på balkongen efter finalen.

Sen var det ju ännu en sak som hände idag. Imorse när jag och Tim skulle äta bacon och ägg till frukost och satte oss ute för att äta detta dök det upp en hundvalp ifrån ingenstans. Eller han kom underifrån huset. Han var verkligen en riktig spinkig hunvalp och han har en stor knöl på ena benet. Så imorrn blir det veterinären och sen ska vi sätta upp lappar och se om han tillhör någon. Men är han inte världens sötaste så vet då inte jag. Här nedan tuggar han på mitt kamerasnöre.




Kommentarer
Postat av: Enna

han är ju hur söt som helst! :) tänker ni behålla honom ifall ni inte hittar ägaren?

2008-11-03 @ 08:02:49
Postat av: Hanna

Ja det finns tydligen funderingar på det.

2008-11-03 @ 08:19:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback