Kändis


Helgen var inte mycket till helg. Lordagen spenderades pa Sundancer och sedan motte vi upp lite folk pa South Ale house for att se australien vinna mot Sydafrika i rugby. Har borjat fastna for den dar sporten nu. Hade jag varit smart nog att ta med mej kameran hade jag tagit nagra bilder som jag hade kunnat lagga upp har. Men kameran befann sig ensam kvar pa wardie street.

Sondagen spenderades i sangen, tog igen all forlorad somn efter 6 arbetsdagar. Tog i alla fall en promenad ute i solen om an bara for en liten svang. Typiskt att det ska vara finvader nar man bara vill sova hela dagen. Tidig kvall igar och nu kanner jag mej riktigt i gang har pa jobbet. Har hunnit i kapp med sovandet och nu har jag sprungit runt i en timme och gjort mina sysslor har pa sundancer. Annu en arbetsvecka framfor mej!

Hande en lite marklig sak i morse nar jag var pavag till bussen. Motte en snubbe som var ute och gick med sin hund uppe i Hilton. Nar jag passerat ropade han efter mej och jag var helt saker pa att jag lyckats tappa nagot. Men han undrade bara om det var jag som jobbade pa sundancer. Jovisst svarade jag, han bara nickade och fortsatte promenaden med sin hund. Man blir tydligen igenkand uppe i Hilton om man jobbar pa sundancer, verkar som att jag har blivit kandis ; )








Kommentarer
Postat av: stekarn

ducka för papparazzin!

Postat av: sara

Ååå du har det så bra ser jag!!! och tim på bild var kul att se hihi (var det tim han hette???nu blev jag osäker...)kramis kramis puss Och hälsa Tim (eller Tom!...sorry...)

2008-07-22 @ 10:02:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback