6 dagar

Nu har jag alltsa 6 dagar framfor mej att arbeta. Blir det riktiga eldprovet eftersom jag bara jobbat nagra dagar har och dar an sa lange. Men hittills har det varit riktigt lugnt, inte en backpacker i sikte. Mandagar ar nog lugnast da dom alla ar trotta efter helgens bravader. Sa jag har kunnat jobba i lugn och ro och nu ar jag klar med morgonsysslorna. Arligt talat har jag nog inte sa mkt kvar att gora overhuvudtaget.  Men snart borjar nog telefonen ringa och da ar det kort. Ibland kan jag verkligen inte svara pa nagonting. Men men det gar ju iaf framat.

I gar blev det en svang in till Perth med Tim dar jag fick se london court ett svenskt cafe och lite annat som jag inte sett annu. Lite privat guidning ar inte aldrig fel. Bilder kommer senare. Ska aven forska slanga upp en bild pa mitt nya hus samt adressen dit!

Nu ater till arbetet!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback