Godnatt

Kom precis hem från skolan och nu ska jag ta en liten paus innan det är dags att sätta igång med plugget igen. Deprimerande att sitta på skolan en lördag och plugga, men tiden gick ändå fort och det var inte lika segt att plugga som jag hade trott att det skulle bli. Alltid positivt.
Otroligt trist väder ute så man längtar inte ut heller som man brukar när man sitter instängd på skolan. Men trött i skallen blir man iaf av plugget så snart ska jag ta mej en liten powernap. Har ju redan blivit tant, brukar sova middag oxå när jag hinner. Det är mkt underskattat!

Igår var jag iväg och köpte mej en mobil! Så jag kommer väl att leka med den ikväll kan jag tänka mej, efter pluggandet då såklart!=) Spännande lördagskväll med andra ord, men skööööönt att ta det lugnt.

Nej nu ska jag sova, godnatt!





Kommentarer
Postat av: Johanna

Gick det dåligt på tentan eller missuppfattade jag? Vad tråkigt. SKönt att det är över iallfall? Kram

2007-10-13 @ 12:19:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback