Sjukhusbesök

Nu har jag nästan varit internetlös i en vecka!! Fattar inte vad dom har gjort men nu är det i alla fall äntligen löst. Jag har aldrig känt mej så hjälplös som under denna vecka. Jag har upptäckt att man sköter ganska många sysslor genom internet. Ett litet elände har det varit som nu är över tack och lov.

Igår blev det sjukhusbesök eftersom R blev tvungen att operera sin hand. Stackaren hade ju visst brutit ett ben i handen som dom vägrade inse sist vi var där. Läkare borde lära sig att sluta vara så ignoranta. Dom borde lära sig av apotekare, hehe.
Så igår spenderades några timmar där. Stackaren fick en massa morfin för smärtan. Men vi underhöll henne ganska bra när vi var där. Synd att hon inte kunde äta godiset vi hade köpt så tillslut blev det så att besökarna mumsade i sig detta istället....

image18
Efter ett tag hade hon piggnat till...(armen ligger i den märkliga grejen där till höger)

image20
titta så roligt man kan ha med spypåsar!

image21

Underhållning av högsta kvalité!!

Nu ska jag snart förbereda mej inför trädgårdsfesten på pharmen! ska bli skoj med sittning, längesedan sist nu!


Kommentarer
Postat av: Ann Bek

Vad gör jag i sängen?(bild 3)

2007-05-17 @ 14:48:47
Postat av: Ann Bek

vad gör jag i sängen?(bild 3)

2007-05-17 @ 14:52:38
Postat av: Hanna

Haha pucko!!

2007-05-18 @ 15:05:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback