Datavirus

Nu är snart hela min ensamma helg över.. hela 900 ord lyckades jag plita ner på mitt PM. Men det finns nog mkt kvar att göra på den fronten tyvärr. Annars har det varit väldigt lugnt.
Fast idag fick jag ett konstigt virus på min dator, inte alls roligt var det. Jag fick en länk skickad på msn som jag, nyfiken som jag är absolut skulle öppna. En stund senare ringer min lillebror och säger att jag absolut inte får öppna den där länken. Men då var det ju lite försent... Plötsligt börjar msn på egen hand skicka vidare länken till alla som var online på min lista. Jag loggade illa kvickt ut och startade om datorn. Sen var det bara att börja kontakta varenda kotte på listan och berätta för dom att dom inte får öppna länken. Vissa hade redan hunnit medan andra inte hade fått den, tack och lov.
För en stund kände jag mej som en som spridit ngn sjukdom och måste höra av mej till alla jag kunde ha smittat.  Jag upptäckte även att det är många på listan man överhuvudtaget aldrig pratar med. Varför skulle just dom vara online idag?
Min dator verkar funkar som den ska medan den som skickade länken inte hade samma tur....



Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag minns att jag fick en länk av dig som jag klickade på och sedan dess har inte min dator funkat förrän nu det var ju mer än en vecka sedan... Var det den länken du pratade om?

2006-10-27 @ 19:51:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback