Instagram

 
För dom som har instagram kommer det här att bli gammal skåpmat, men för er som inte har: detta är det bästa jag har att komma med för tillfället. Har precis återhämtat mig från den märkligaste sjukan jag haft på länge. Alla är verkligen sjuka för tillfället, men den bet inte så hårt på mig ändå tack och lov. Så det blev feber ett par dagar och det var det. Men här kommer det i alla fal, det jag pysslat med den senaste tiden. 
 
 
 
Vi var på en intressant födelsedagsfest, fascinerade vad man kan hitta för kläder på second hand
 
 
 
VI hade garage sale och sålde bland annat hemmagjord saft
 
 
 
Idag firar vi 3 år tillsamman och detta väntade på mig när jag kom hem från jobbet <3
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback