Fotbollsavslutning

 
Helgen har bestått av råttor och åter råttor och en hel del labbarbete även faktiskt. I fredags hann vi med att fira Matthias som fyllde 30. Vi överraskade honom ordentligt så det var skoj! Jag var så himla trött att jag drog hem tidigt. Jag resonerade som så att helgens jobb skulle ju inte direkt göra mig piggare. I gårkväll var det avslutning med fotbollen. Mycket fin kväll och det var himla kul att träffa alla igen. Helmärkligt när man setts 3 dagar i veckan sedan i mars och sedan tar det plötsligt slut. Jag har allvarlig beslutsångest om jag ska spela nästa år eller inte. Förhoppningsvis kommer vi få en ny få en ny tränare, den tränare som stod högt upp på önskelistan. Om det blir så, kommer det bli himla svårt att hålla sig borta tror då jag. Inget av helgens händelser lyckades jag dokumentera, inte ens med mobilkameran. Det får bli ordentlig skärpning på den fronten. Tur är väl att andra är bättre på detta. Såhär kommer återigen en lagbild!
 
 
 
Vissa var bättre än andra på att göra ett "funny face" :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback