Flyttpackande

Idag var min allra sista dag på jobbet. Jag räknade minuterna samtidigt som jag faktiskt inte kunde förstå att jag kanske inte alls kommer att jobba på apotek igen. Märkligt.
Håller på att försöka packa ihop mina grejor så att dom ska kunna få plats i en bil. Det är inte det lättaste eftersom jag har kommit på att jag har en hel massa saker. Det kommer att bli riktigt spännande på fredag och se om allt verkligen kommer att få plats. Men det som lär bli ännu mer spännande är att se om jag kan bestämma mig för vad jag ska packa ner i min resväska...
På fredag bär flyttlasset i alla fall iväg till hälsingland där det blir ompackning i några dagar. Ska krama den stackars katten som varit ensam hemma länge nu. Tur att grannen tar så bra hand om honom.
Annars fyller Erika år idag! Hipp hipp hurra!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Packa packa packa! Packa ner mig med! Sandvik fick jätteorder i Australien häromdagen. Men jag verkar jobba på fel bolag... :D

2011-09-28 @ 23:23:24
Postat av: Hanna

Du får jobba på att övertyga dem om att du bara måste byta avdelning!!

2011-09-30 @ 21:36:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback