Gustavsbergs porslinsfabrik

Idag åkte vi ut på Gustavsbergs porslinsfabrik. Jag är grymt sugen på en av porslinsfabrikernas serier, kan bara inte bestämma mig för vilken jag ska välja. Det lutar åt Berså eller Adam för tillfället, men skulle lika gärna kunna ändras tills imorrn. Sjukt fint porslin fanns hade dom där ute i alla fall. Tomhänt kom jag dock inte hem utan fyndade mina Ittalaskålar som jag nu äger fem stycken utav.
Efter denna upplevelse mötte jag upp Anna för en middagsdejt. Himla mysigt var det och det var alldeles för längesedan jag träffade henne. Hon bor trots allt bara i Uppsala.
För övrigt bråkar jag med inställningarna i bloggen. Vägrar styckesuppdelning vissa dagar, medan det andra dagar går alldeles utmärkt. Orkar inte riktigt med det just nu, så det får se lite halvdant ut. Dessutom gillar bloggen att ha centrerad text idag som det verkar.
Fynden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback