Smedsudden

Igår spenderade jag och Kattis eftermiddagen på Smedsuddsbadet. Mycket trevligt var det där! Tyvärr blev det inga bilder för vi hade fullt upp med att svettas och agera badkrukor bland alla plaskande ungar. Sen hamnade vi mellan två gangstergäng som tävlade i att spela högst musik. Så pass att det gjorde att vi drog därifrån tillslut. Synd bara att en av oss glömde solkrämen på ryggen. Denna gång var det faktiskt inte jag vilket betyder att jag är precis lika vit som innan. I Metro läste jag att det var högsta uppmätta UV-strålningen hittills i sommar. Jag undrar vad det är för slags läderhud jag har fått? Den blir varken röd eller brun, bara vit vit vit vit. Aja.
Idag har varit en kämpig dag på jobbet med noll AC och ingen rörelse på luften. Trodde jag skulle tuppa av en stund. Sen kom Sveriges skönaste kund in genom dörren och räddade mig dag lite. Tur att det finns sånna även.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback