Nyår

Tittade lite på bilderna från jul och det var inte mkt av värde. Så det får bli nyårsbilder istället.
Blev middag hemma hos Stina först. Hon bor i en fantastisk fin lägenhet i Solna på 110 kvadrat med en annan tjej plus en hund som heter Grodan (hur nu sjutto man kan döpa en hund till detta). Vi åt supergod mat och det bästa av allt var nog chokladfontänen till efterrätt. Vi var alla proppmätta efter denna kalasmåltid. Dessutom tillverkade vi egna venetianska masker som var klädkoden för partyt vi senare drog på. Var nog glitter i hela lägenheten kan jag tänka mig. Maskerna var i alla fall omåttligt populära där från andra beundrare. Vissa lyckades till och med sälja sin på dansgolvet, hehe. Ingen dålig affär gjorde hon heller. Den urusla bilkvalitén beror på att jag tog min lilla kompaktkamera med mig som tyvärr inte är fullt pålitlig alla gånger.
Värden i egen hög person!
Jag & Erika
Therese & jag
förrätt
Huvudrätt
Johanna var där!
Efterätt

Några av maskerna!
Kanske skulle jag försökt sälja min även?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback