Årskrönika

En liten fördröjd årskrönika. Grävde lite i mitt bildarkiv och fann några bilder. Hoppas på ett minst lika spännande 2011!
Vid denna tiden förra året hade jag precis kommit hem ifrån detta fantastiska land
Lämnat alla dessa fantastiska människor bakom mig
Väl hemma deppade jag ihop med denna person som exakt förstod mina känslor då hon kände precis likadant
Sen tog jag examen efter 5,5 års studier. Fasen på tiden.
Införskaffade mig min käraste ägodel
Flyttade in hos denna fina människa som förbarmade sig över mig i 2 veckor då jag saknade boende i huvudstaden
Påsken anlände och den traditionsenliga anglingen ägde rum (aningens försenad)
Vid den tiden hade jag bott i detta blågula hus i Bromma ett tag
Umgick mycket med dessa på min härliga praktikplats
Åt middag för första gången på Tranan
Njöt av Stockholm
Den fina finnen kom på besök på vårkanten!
Dom fantastiskt fina var tillbaka
Midsommar, helt enkelt fantastiskt
Sen kom denna stiliga danska på besök
Jag och Emma åkte till London och fick träffa dessa två igen
Var på byfest
Åkte till Talinn med dessa fina bruttor
Åkte till Halmstad och hälsade på två småttingar
Dessa var även på plats!
Flyttade in på Thorildsplan
Hade kräftkalas
Dessa var på middag även
Åkte till Lund med Emma och träffade Caroline! År och dagar sen sist
Träffade en pojke som även blev min vän som jag åkte till Helsingfors med och hälsade på min fina finne
Julen spenderades i detta hus med finfina familjen
Var på flashigt nyårspartaj

Kommentarer
Postat av: fina finnen

haha ser ut som att ni står framför en skärm på helsinkibilden :)

2011-01-20 @ 14:11:25
Postat av: Hanna

Haha nej nej! Tur att du är vårt vittne:)

2011-01-20 @ 18:17:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback