Valborg

Tror jag glömde nämna att jag skulle till hälsingland över helgen. Första gången på år och dagar som jag inte firar valborg i Uppsala. Hade varken lust eller ork faktiskt. Skönt måste jag säga, eftersom jag inte hade pallat med att vara ute i gårdagens väder en hel dag heller. Jag har istället pluggat (ytterst lite) och sen har min far fått någon slags fix idé vad det gäller buskar. Han har kapat ner allt som finns runt alla hus och detta resulterade i att jag har burit busk halva dagen. Men fint blir det! Dessutom har jag nog fått min träningsdos så det räcker och blir över för idag.
Annars har jag klippt tovor på en rosenrasande katt en andra gång. Han spinner samtidigt som han spottar och fräser, man blir inte klok på det där livet. Sen försöker han äta upp hårbollarna som jag klippt bort. Inte normal någonstans.
Igår eldade jag även kase nere i tönnånger med byborna och i år hade dom lyxat till det med att ha kasen i vattnet.
Det här var innan friseringen...
Det är inte ofta man tänder en kase med båt










Kommentarer
Postat av: finne som gillar bilder

SUPERFIN bild där han precis ska tända kasen! Skicka in den till nån fototävling så vinner du garanterat :)

Postat av: Hanna

Haha, nej det vet jag väl inte. Men det är ju bra att den uppskattas:)

2010-05-02 @ 16:37:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback