Champions league

Med världens toppenväder har dagen spenderats med en massa spadtag, pajbakande och såklart har vi njutit av solven! Erika har som tur var återvänt från det oroliga Bangkok så hon tog en sväng förbi Tönnånger! Resten av kvällen ska spenderas med att kolla på champions league-finalen. Den har iofs redan börjat, men vi har förhandlat fram lite zappande här mellan kanalerna. Alltid något. Just ja, matchen är på tyska också vilket ju gör det oooootroligt spännande eftersom man fattar noll.

Djupt fokuserad på CL.

Kommentarer
Postat av: insnöad

tänkte automatiskt att du satt och var djupt fokuserad på clearance..

2010-05-23 @ 19:14:58
Postat av: Hanna

Hahaha. Ja jag tänkte faktiskt att jag skulle skriva "matchen" eller skriva ut det hela. Men jag tänkte att man fattade. Det kanske var dumt?:)

2010-05-23 @ 21:24:28
Postat av: insnöad

nej d var inte dumt, d var jag som var dum i skallen :)

2010-05-28 @ 20:00:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback