Tårta

Idag har det varit en seg dag på jobbet, orkar inte riktigt med att ta tag i mitt skrivande. Det suger eftersom jag så gärna vill komma någonvart, men det tar sån lång tid att sätta sig in i skiten. Inte så lite man ska veta och förstå. Har i alla fall fått tårta på avdelningen idag, vårt lab är det största i byggnaden vilket betyder att det nästan är tårta jämt då någon fyller år. Man MÅSTE nämligen ha tårta med sig när man fyller år! Tyvärr är tårtorna minst 70 ggr godare i Sverige, men det var åtminstone en tårta, eller kanske mer som en mjuk kaka med lite klet på förresten som dom kallar tårta. Sen har jag en sån fruktansvärd träningsvärk idag vilket inte har gjort dagen lättare. Så kan det gå när man tror att man fortfarande är lika stark trots 3 månaders frånvaro av styrketräning. Hrm.
I morgon är det en mkt viktig dag eftersom jag ska testa min råtta som jag övade operation på i måndags. Om inte kanylen sitter på rätt ställe måste jag öva igen tills jag får ordning på det. Om man missar med en sisådär 1/4 mm (!) sitter den på fel ställe...känns sådär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback