Lite blandat

Ligger lite efter med bildvisningen har jag upptäckt. Imåndags var vi på öppningsdagarna av"Melbourne international arts festival". Vi blev meddragna av vårt franska yrväder. Vi såg två utomhusföreställningar som det kommer några kassa bilder på senare. Kompaktkameror är verkligen inte bra på att ta bilder i mörkret, iaf inte min. I går var vi på svenska kyrkans café, där fikade vi kanelbullar med pärlsocker (!) som dom lyckats importera, drack BRYGGT kaffe och handlade senare godis i deras shop. Dom hade tydligen filmvsining av "män som hatar kvinnor" så vi stannade och kollade på den. Jag hade faktiskt inte sett den trots att jag plöjt igenom alla tre böcker. Missade helt scenen från Holmsveden, så jag måste nog se den igen bara för det:) På fikat träffade vi  i alla fall lite otippat en tjej från Ocklebo! Här kommer iaf lite ytterligare bilder från helgen.
Färgglada coles
Kyrkan utanför vårt hus










Tre partyflickor från i fredags



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback