Glasögonorm


Jaha då var det tentaplugg igen då. På fredag smäller det. Omotiverad som vanligt och just nu försöker jag lära mej statistik. Det är banne mej inte kul på en fläck. Har varit på stan tre dagar i rad för att försöka undvika det faktum att jag faktiskt verkligen behöver plugga. Igår cyklade jag även hela vägen till Gränby centrum och idag var jag på stan och hämtade mina brillor. Jo jag betalade för dom även. Så nuförtiden är jag även klassad som glasögonorm. Men jag blev minsann mobbad av optikern för att jag inte ville ha på mej dom direkt. Hon tyckte minsann att jag blev tvungen att lära mej ha på mej dom nu. Men jag tog faktiskt på mej dom sen, tills det kändes som att jag blev åksjuk och jag blev tvungen att ta av mej dom. Märkligt.

Aja, nog med svammel och åter till plugget. Finns ju faktiskt en hel del kvalitetspluggtimmar kvar på detta dygn.




Kommentarer
Postat av: Pål

Bildbevis?

2009-05-07 @ 17:59:07
Postat av: en finnepinne

jaa bilder

2009-05-07 @ 20:11:18
Postat av: Hanna

Det kommer! Jag läre göra bort tentan först bara. Så efter imorrn, ok?

2009-05-07 @ 22:24:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback