Flytt


Skolan segar på som vanligt. Har haft en bra grupp att jobba i vilket har varit skönt. Verkar vara en riktigt bra klass det här när det gäller grupparbeten om man jämför med min gamla:P .

Annars ska jag iväg och vara flytthjälp idag på djäkne och snart är det dags för mej att ta mitt pick och pack och flytta hem iiiiiigen. Känns som att jag precis flyttade ju (vilket ju iofs stämmer). Sen är det ju faktiskt inte ens säkert att jag återvänder till Uppsala överhuvudtaget efter denna flytt. Beror alldeles på var jag får min praktikplats när jag kommer tillbaka. Med tanke på att det är 8 apotek i Uppsala och vi är över 100 personer i klassen (+ göteborg som jag inte ens vet hur många dom är) så lär ju inte chansen vara så stor att jag får återvända. Så man kan ju undra var jag kommer att hamna i detta avlånga land.
Näe nu är det matlagning och sen djäkne som gäller!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback