Tenta, tvättid och missförstånd


Jag hoppas inte att det var fler som missuppfattade förra inlägget. Det är inte så att jag lånar pengar av folk för att jag alltid är fattig innan jag får pengar. Utan jag menade såklart att jag ALLTID lever på lånade pengar. För jag lever ju på CSN!!

Hoppas att alla fattade den här gången. Jag är inte den bästa på att förklara. Det har jag i alla fall fått förklarat för mej. Det är nog tur för många att jag ändrade mej i sisådär 8 års åldern när jag bestämde mej för jag inte skulle bli lärare trots allt. Jag skulle ju blivit en pedagogisk katastrof. Jag funderade istället på frisör eller brandman. Ja man kan säga att det rörde sig konstiga saker i skallen på mej.

Nu är jag i alla fall hemma efter tentan. Lyckades hämta ut den gamla tentan på andra sidan stan och skaffa tvättid. Snacka om effektiv timme jag har haft efter tentan alltså. Den här tentan kändes inte alls bra för det var en knäpptenta men jag klarade den förra i alla fall. Fast det är sällan jag har gått ut från en tenta och känt: YES DÄR SATT DEN!!! Kan bero på att man fokuserar på alla fel man skrev.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback