Interaktioner


Lite svårt att uppdatera den här bloggen när skoldagarna är fulla av lektioner, seminarier och workshops. Vanligtvis är bloggandet något som jag sköter hemifrån. Min dator verkar nu ändå vara på gång och den kanske blir klar till slutet av denna vecka om jag har en hiskelig tur. Men det får vi väl se. Idag har vi haft interaktionsseminarier och övat på hur man ska bete sig om man jobbar på apotek med att lämna ut medicin. Vissa var riktigt duktiga på att spela jobbiga kunder vilket ju gjorde det hela både roligare och såklart svårare.

Men just nu skriker min mage efter något i matväg så jag ska ta och pallra mej iväg till Ica torgkassen. Sen blir det nog jag och FASS resten av kvällen skulle jag tro.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback