Glasögon


Jo nu har jag lyckats pallra mej in till Synsam och lånat hem bågar. Jag har även varit och snurrat runt på lite andra butiker men insåg att det var synsam som hade bäst utbud. I alla fall här i Uppsala. Min syn är ju faktiskt inte så bra som jag har försökt inbilla mej. Tre par bågar fick i alla fall följa med hem och det är ju inte lätt att välja om man säger så.

Snart är det även påsk och det betyder hemfärd till tönnånger och hälsingeskogarna. Kanske man ska ta och göra sitt vårskrik. Ronja var ju en av mina stora idoler när jag var liten. Både vårskrik och rymma pysslade jag med. Jag borde nog ha bott i studentområdet flogsta för där skriker dom ut sin ångest och frustration kl 22 varje kväll. Det hade väl varit nått det.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback