Update

Nu har jag flyttat in på Rennie Crescent south på riktigt. Jag ska försöka ta en bild på huset och plita ner adressen så att alla som är sugna kan skicka ett brev till mej! Annars har jag study-break nu vilket betyder att jag ändå måste spendera varje dag på skolan. Vi har två test efter lovet, ena direkt på måndagen.  Skolan är igång på riktigt.

Datorn och jag har bråkat en hel del på sistone så det blir ingen bild i det här inlägget heller. Den tycker om att lägga av precis när jag har skrivit färdigt mail och blogginlägg. Därför måste jag försöka komma ihåg att spara dem emellanåt när jag skriver. Dessutom fungerar vissa bokstäver (f,g,t osv.) riktigt dåligt. Vilken strålande dator jag köpt eller hur.

Näe nu är det dags att krypa till kojs och fortsätta läsa på min bok. 





 


Kommentarer
Postat av: Sara B

Ånej! pollenallergiker...stackars=(

På lördag är de kräftskivedags här!

just ja! min kurs e på engelska...pissigt när man e i sverige och svenska lärARE ska prata engelska bara för tre jävla utbytesstudenter...piss

2008-09-02 @ 13:25:15
Postat av: Hanna

Haha, du dissar val inte utbytesstudenter?!?! Jag ar ju en tvattakta sadan for tillfallet:D

2008-09-06 @ 04:25:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback