Skola


Spenderar mestadelen av tiden i skolan nuförtiden. Därför handlar dom flesta inlägg om just den. Jag måste försöka hinna med så mycket som möjligt när det gäller skolarbete innan vi får besök. Dessutom läser jag ju tre "jobbiga" kurser denna termin om man jämför med förra terminens två. Det märks allaredan skillnad, men jag trivs bättre med att läsa kurser som har med min utbildning att göra istället för att läsa något helt annat som jag inte är intresserad av. Det är bara att inse att jag är en naturnörd, tvärs igenom. Det blir som sagt mer jobb, men det är det värt. 

Nästa vecka vankas det  mid-semester exam i advances in medical science. Det är den tråkigaste kursen jag läser om jag måste välja en. Men jag tror att den kan ta sig nu när vi börjar läsa om sjukdomar och inte en massa tråkiga tekniker. Just nu tycker jag till och med att biochemistry II är roligare vilket jag aldrig i min vildaste fantasi hade kunnat tro.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback