Helgen






Fredagskvällen spenderades alltså med att ta några öl med Johan plus några backpackers. Sedan var det dags att jobba på lördagen. Jag vinkade av Johan och co. på morgonen och sen på eftermiddagen fick jag vara med om mitt första brandalarm. Någon hade varit smart nog att värma vårrullar liiiiite för länge i micron. I en sisådär 10 min eller något. Dom var som kolbitar när någon äntligen öppnade den. Röken fullkomligt bolmade ut ur micron och jag förstod genast vad som komma skulle. Mycket riktigt började det tjuta efter bara någon minut. Jag blev tvungen att ringa ett nummer och berätta att det var falskt alarm. Sedan fick jag inte kläm på hur man stängde av ljudet. Ett telefonsamtal senare och det hela var lyckligtvis löst. Strax därpå dyker ändå tre buttra brandgubbar upp eftersom dom ändå måste kolla så att jag inte är helt yr i mössan och inte vet vad jag snackar om. Tack och lov för detta kan man ju kanske ändå tycka. Jaha efter denna händelserika lördag hände det i princip ingenting på söndagen. Lyckades knappt öppna boken och läsa på inför testet som jag hade idag. Men som tur var hade både jag och Rebecka pluggat tillräckligt under vår study break. I alla fall så är vi ganska säkra på detta. Så ikväll blir det väl till att börja plugga inför nästa test som vi ska ha nästa vecka. Jippie.





Kommentarer
Postat av: Enna nüfiken

Vilken mörkt hår du har! Det passar dig :) Är det nyligen färgat? Hemlagat/frissa?

2008-09-08 @ 16:44:29
Postat av: Hanna

Ja jag har ju min personliga färga hemma assistent med mej hela vägen till australien. Så jag tyckte det var lika bra att hon fick behålla sitt jobb!:)

2008-09-09 @ 13:24:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback