Uppsats utan öl


Varit på skolan idag, det gick inte alls särskilt bra. Alltför många föreläsningar så nu har jag börjat blanda ihop allt istället. Tur att jag har några enstaka dagar kvar att försöka reda ut det hela. Men jag tog i alla fall bussen hem alldeles för tidigt och tänkte att jag skulle skriva på min uppsats istället. Det har gått ett antal timmar sedan dess och jag har ännu inte börjat skriva på den. Jag menar det är ju ändå fredag. Alla ska ut och dricka öl idag eller på någon fest, alla utom jag. Kan man ju tycka att det är ett ypperligt tillfälle att skriva på sin uppsats när det är lugnt och skönt här hemma, men det har ju som sagt inte gått så bra än så länge. Jag ångrar mej lite att jag anmälde mej frivilligt på analytdelen på uppsatsen, var inte så lätt som jag hade trott från början. Attans.  
Men jag har ju i alla fall startat datorn och tagit med boken som jag lånade idag. Det kanske reder sig ändå. 


Update: Nu är hela sällskapet hemma med en massa öl. Blir nog kanske uppsatsskrivande med öl ändå:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback